четверг, 4 июня 2020 г.



«Не заважай мені»
🧑‍🦰Що каже мама — «Не заважай мені! Усі нерви вже на межі! Іди, щоб я тебе не бачила!»
🧒Що чує дитина — «Я псую мамі життя, заважаю їй. Я їй не потрібен. Я винен перед батьками за те, що заважаю жити їм щасливим життям».
Результат — пригніченість, відчуття непотрібності.
    Зазвичай батьки так говорять, коли втомилися і не мають сил, але так формулювати свої думки не зовсім правильно.
    Якщо ви навчитесь відчувати свої емоціі, і зрозумієте дійсну причину свого настрою (робота, друзі, хвороба...), то зможете сказати про це дитині і тоді вона обов’язково зрозуміє, що не ВОНА є причиною поганого стану мами і відчуття непотрібності просто не виникне.
    Слід сказати дитині, що ви втомлені, або зараз зайняті, тобто пояснити ситуацію та разом подумати над альтернативним варіантом, наприклад, пограти через півгодини, або по завершенню справ. І обов’язково виконати свою обіцянку.
👩‍🦰Як замінити: «Зараз мені потрібен відпочинок, але через півгодини я приєднаюся до тебе».

Комментариев нет:

Отправить комментарий